مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

استانبول و دبی از جمله مقصدهای خارجی پرطرفدار در بین ایرانیان هستند که چندین ایرلاین مختلف پروازهای مستقیمی را به این شهرها دارند و هرکدام امکانات و خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهند.

image-20240204162908-1.jpeg

در مواقعی که بلیط هواپیما تهران استانبول یا دبی را تهیه می‌کنید احتمال دارد بررسی امکانات و خدماتی که در هرکدام از ایرلاین‌های ترکی و عربی ارائه می‌شود، برای شما اهمیت زیادی داشته باشد.

ایرلاین هایی که برای سفر به دبی و استانبول وجود دارد

باید این را در نظر داشته باشید که تعداد ایرلاین‌هایی که بلیط هواپیما تهران استانبول را در اختیار مسافران قرار می‌دهند در مقایسه با دبی تا حدودی بیشتر است و شامل چندین شرکت داخلی و خارجی می‌شود. برای اینکه اطلاعاتی در رابطه‌ با امکانات هرکدام از پروازها به مقصد دبی یا استانبول داشته باشید بهتر است با تمامی این ایرلاین‌ها آشنا شوید تا متناسب با اولویت‌هایی که در نظر دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. توجه کنید که درحال‌حاضر هر کدام از کشورهای ترکیه و امارات، ایرلاین‌های اختصاصی خود را دارند که به‌صورت روزانه و هفتگی پروازهایی را از تهران به مقصد دبی و استانبول ارائه می‌دهند. کسانی که بخواهند بلیط هواپیما تهران استانبول یا دبی را بخرند، به‌راحتی می‌توانند از میان بهترین ایرلاین‌های ترکی یا عربی، نسبت به رزرو پرواز خود اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه تعدادی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی خارجی به مقصد این شهرها را برای شما معرفی می‌کنیم.

ایرلاین های ترکی به مقصد استانبول

برای بسیاری از مسافرانی که می‌خواهند از امکانات متنوع‌تری برخودار شوند، معمولا سفر به استانبول با ایرلاین‌های ترکی به‌عنوان گزینه اول در نظر گرفته می‌شود که درحال‌حاضر چندین مورد برای مسیر مستقیم از تهران به استانبول وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین

تنوع غذایی زیاد، راحتی صندلی‌ها، برخوداری از امنیت بالا و خدمات‌دهی توسط پرسنل حرفه‌ای از جمله مواردی است که می‌توان برای این شرکت در نظر گرفت و باعث می‌شوند تا بسیاری از افراد برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول، ترکیش ایرلاین را انتخاب کنند.

شرکت هواپیمایی آنادولوجت

این ایرلاین در واقع به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواپیمایی ترکیش در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد که معمولا ۲ کلاس اکونومی و بیزنس را برای مسافرانی که از مقصد تهران به استانبول سفر می‌کنند، در نظر می‌گیرد. شما می‌توانید برای تهیه بلیط هواپیما تهران استانبول، یکی از پروازهای اکونومی و بیزنس این ایرلاین را با خدمات مناسب و قیمت به‌صرفه‌تر انتخاب کنید و پرواز راحتی داشته باشید.

شرکت هواپیمایی پگاسوس

یکی از نکاتی که دررابطه‌با ایرلاین پگاسوس باید در نظر بگیرید، این است که معمولا ارزان‌ترین قیمت را ارائه می‌دهد و به‌طور کلی خدمات و امکانات آن نیز در حد قابل قبول خواهد بود و برای یک سفر چند ساعت از تهران به استانبول مناسب به‌ نظر می‌رسد.

بررسی امکانات پروازی دبی و استانبول

شرکت هواپیمایی فری برد

امکان تهیه بلیط هواپیما تهران استانبول با استفاده از ایرلاین فری برد نیز برای مسافران ایرانی وجود دارد که معمولا متناسب با کلاس‌های پروازی اکونومی، بیزنس و فرست امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

امکانات ایرلاین های عربی برای رفتن به دبی و ترکیه

درحال‌حاضر چندین شرکت عربی در زمینه عرضه بلیط هواپیما مشغول به فعالیت هستند که علاوه‌ بر پروازهای مستقیم از تهران به دبی، بلیط‌های متنوعی را نیز از مقصد ایران به استانبول در اختیار مسافران قرار می‌دهند که البته بسیاری از آن‌ها به‌صورت توقف‌دار به ترکیه سفر می‌کنند.

شرکت هواپیمایی امارات

برای اینکه لذت سفر هوایی با برخوداری از امکانات عالی و باکیفیت را تجربه کنید، خرید بلیط هواپیما تهران استانبول یا دبی از میان کلاس‌های پروازی شرکت امارات گزینه بهتری برای شما خواهد بود. یکی از ویژگی‌های خاص و جذابی که دررابطه‌با ناوگان هوایی امارات باید مد نظر قرار داد، صندلی‌های بزرگ و جادار در کنار سرویس‌دهی مطلوب است که در ۳ کلاس پروازی مختلف قابل مشاهده است.

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز

این ایرلاین معروف در سال ۱۹۹۳ به‌عنوان تنها شرکت هواپیمایی قطر فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به اینکه خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوبی را برای مسافران در نظر می‌گیرد توانست جایگاه خوبی را به‌ دست آورد. درصورتی‌که برای سفر به دبی این شرکت را انتخاب می‌کنید باید بدانید که امکانات ارائه‌شده متناسب با کلاس پروازی شما متفاوت است. ازسوی‌دیگر برای خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول با این شرکت معمولا یک توقف کوتاه در دوحه دارید.

ایرلاین فلای دبی

باید گفت که با انتخاب پرواز دبی به تهران یا برعکس با استفاده از این شرکت هواپیمایی می‌توانید یک سفر ارزان‌قیمت را تجربه کنید که البته با توجه به امکانات مناسب، در ردیف بهترین ایرلاین‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر این مجموعه با در اختیار داشتن ۵۲ فروند هواپیما در طول هفته، پروازهای مختلفی را با امکانات مناسب در اختیار مسافران قرار می‌دهد که دارای ۲ کلاس اکونومی و بیزنس است.

شرکت هواپیمایی ایر عربیا

یکی از جدیدترین ایرلاین‌هایی که در کشور امارات متحده عربی تاسیس شده، با نام ایر عربیا شناخته می‌شود که خطوط هوایی مدرن همراه با خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. به‌ طور معمول یکی از دلایل مهمی که باعث می‌شود تا مسافران ایرانی برای خرید بلیط‌های پرواز شرکت ایر عربیا ترغیب شوند، قیمت مناسبی است که برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. درضمن امکان خرید بلیط هواپیما تهران استانبول از طریق این شرکت وجود دارد.

بررسی امکانات پروازی دبی و استانبول

جمع‌بندی

زمانی که می‌خواهید بلیط هواپیما تهران استانبول یا تهران به دبی را خریداری کنید،امکاناتی که هنگام پرواز ارائه می‌شود، امکان دارد با توجه به ایرلاین انتخابی شما متفاوت باشد. برای این منظور بهتر است که به‌خوبی شرکت‌های هواپیمایی ترکی و عربی را با هم مقایسه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. امکان خرید انواع بلیط‌ها برای سفر به دبی و استانبول با استفاده از وب‌سایت اسنپ تریپ برای شما وجود دارد.

کد خبر 830243

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha